6/30/2015

[116-122] Good For You

Witam wszystkich!
Tutaj Natx, czyli nowa stażystka. Dość długo jestem już duchowo na blogu, lecz to jest dopiero moja pierwsza notka. Lubię 1D, dlatego robienie z nimi szablonów, to w sumie przyjemność. Może nie szaleje za nimi jak pies za kiełbasą, ale bardzo lubię ich muzykę i ich jako osoby. Tak wstępnie chciałabym jeszcze powiedzieć, że będę przyjmować zamówienia, ale pod koniec notek będę pisać ile dokładnie.
Dzisiaj przybywam z 5 zamówieniami i 1 szablonem wolnym. 
Zapraszam wszystkich do obejrzenia dalszej części notki :)

Zamówienie dla Mrs.Loczki

Zamówienie dla Sysia

Zamówienie dla Larra XX

Zamówienie dla Forever Yours

Zamówienie dla Mrs.Malik

Szablon Wolny:
Podgląd/Pobierz

Mam nadzieję, że szablony się wam podobają :) Proszę pisać, jakby coś nie chodziło ;)
Przyjmę 1 ciekawe zamówienie!
Pozdrawiam serdecznie!
Natx

15 komentarzy:

  1. Pobieram swój szablon na blog----> nexttouyou.blogspot.com/
    PS. JESTEM TAKA WDZIĘCZNA ZA WYKONANIE TEGO SZABLONU ! JEST ŚWIETNY I BARDZO MI SIĘ PODOBA ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że ci się podoba :)

      Usuń
  2. Pobieram zamówiony szablon (must-live-without-you.blogspot.com) :)
    Jest świetny! Dziękuję bardzo za wykonanie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nagłówek <3
    Jest prześliczny <3 Właśnie o taki mi chodziło.
    Jestem bardzo zadowolona. Dziękuję i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś po prostu wszędzie! (a przynajmniej takie mam wrażenie) xD Ale to dobrze, bo lubię patrzeć na Twoją grafikę :> Zupełnie nie mam pojęcia jak Ty znajdujesz czas na te wszystkie blogi w ciągu roku :I Wszystkie szablony są śliczne, ale trzeci najpiękniejszy :3
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! żałuję, że dopiero teraz zobaczyłam komentarz. Oj, powiem ci, że jest ciężko xD naprawdę mam ich wiele xD (jeszcze opka) :P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Clary G.
    2.http://do-not-be-afraid3.blogspot.com/ (Strony->współpraca)
    3.Strony, Archiwum, Transtale, Followers, Liczba wyświetleń.
    4. Ciemne (czarne, ciemne szare, i może troszkę granatu, z resztą jak wolisz byleby było mrocznie, ale proszę nie czerwony, zielony, różowy itp :3 )
    5.Harry Styles (najlepiej żeby Harry NIE uśmiechał się na nim, proszę ;) )
    6. Chciałabym jakąś mroczną, pustą ulicę z jakimiś lampami czy czymś, albo jakieś inne mroczne miejsce, byleby było mrocznie. I jeszcze możesz coś od iebie dodać, zdam się na ciebie :)
    7. You're perfect to me...
    8. heartdream614@gmail.com :D <- email
    9. drug.
    Mam nadzieję, że wszystko dobrze zrobiłam i, że przyjmiesz zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjmuję! przepraszam, że tak późno piszę. proszę o napisanie, czy zamówienie jeszcze aktualne

      Usuń
    2. Jasne, że aktualne :)

      Usuń
  7. a. obojętne
    b.http://xxteenagegirlxo.blogspot.com/
    c. strony ; bohaterowie , strona główna , strony
    d. raczej ciemne
    e. Selena Gomez (najlepiej w wersji "punk") Louis Tomlinson (tez najlepiej w wersji "punk") Niall Horan (normalny)
    f. sama wybierz :)
    g.I Want You To Know
    h. gg ; 52115823
    i . drug

    OdpowiedzUsuń
  8. a. Nat x
    b. http://between-love-and-hate-pl.blogspot.com/
    c. strony, tekst, czytelnicy, autorzy
    d. kolorystyka taka jak robiłaś do mojego szablonu z Larrym, jeśli można prosić :) lub też fiolet i szary. Tylko jasne kolorki
    e. Louis Tomlinson, Harry Styles i Victoria Justice
    f. według własnego uznania :)
    g. Between Love and Hate
    h. julka.kwasna8@gmail.com
    i. drug
    +jeśli mogę prosić to żeby nagłówek rozciągał się tak jak jest teraz na szablonie, jeśli wiesz o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń