4/11/2015

[ 98-99 ] Time and time again

Hej! Witam! Cześć! 
Otóż po ciężkiej pracy w polu ( ja nie żartuję) babcia zagoniła mnie do malowania ławeczek, stoliczków i pergoli w ogródku, w końcu udaje mi się dodać notkę. Skromnie, ale coś jest. U was też tak pięknie świeci słonko? U mnie pięknie przygrzewa, nawet wyjęłam moją wiosenną kurtkę. Oby było jeszcze cieplej. Poprawiłam też regulamin więc, proszę zajrzyjcie.  Nie przedłużając mojej bezsensownej paplaniny przejdźmy do szablonów.





Zamówienie 
Magda Rejczyk


Mam nadzieję, że ci się spodoba. Starałam się.


Na dziś to tyle. Z chęcią przyjmę jakieś zamówienia, złożone zgodnie z Regulaminem. 



9 komentarzy:

  1. Hej! Chciałabym zamówić szablon na tego bloga: http://love-doesnt-last-forever.blogspot.com
    Widgety: strony, liczba wyswietlen i to chyba tyle
    Kolorystyka jest mi obojętna tylko zeby nie były bardzo ciemne kolory
    Osoby: Lily Collins na pierwszym planie. Chciałabym, żeby nie była uśmiechnięta.
    Emma Roberts i Evan Petets.
    Najlepiej, by było gdyby tylko Emma z nich wszystkich miala usmieh na twarzy. Co do zdjęć to chciałabym, zebys to Ty je wybrała, to nie moja bajka.
    Kontakt: izabelamarutt@gmail.com
    Hasło: drug
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Clary G.
    b. Time-in-which-we-created-the-unity.blogspot.com
    c. Strony, wyświetlenia, archiwum, obserwatorzy
    d. No i teraz mam do CB pytanie. Czy zrobilabys nagłówek do CSS 99, bo strasznie mi się spodobał i chciałabym, żeby właśnie tak wyglądał. Jest przecudowny. Układ i kolorystyka i położenie nagłówka.
    e. Harry Styles i Willa Holland
    f. To już jak tam zrobisz.
    g. Ray od happiness
    h. Honey267267267@gmail.com
    i. hasło: drug

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu się zgadzam. Kocham tą aktorkę i oczywiście układ będzie taki sam i o kolory też się postaram :)

      Usuń
    2. Jeejj dziękuję :))))))
      Na kiedy tak mniej więcej przewidujesz wykonanie szablonu?

      Usuń
    3. weekend paluję je wszystkie zrobić

      Usuń
    4. Chciałabym zmienić podpunkt g) na LITTLE TIME

      Usuń
    5. zmieniłam adres bloga http://protection-fanfiction-pl.blogspot.com/
      i jak jeszcze nie zaczęłaś to nazwa
      My nightmare...
      A tak a propo na kiedy przewidujesz zrobienie szablonu?

      Usuń
  3. 1. Clary G.
    2. http://story-of-my-life-patrycja.blogspot.com
    3. Strony, obserwatorzy, statystyka, etykiety.
    4. Ciemny, mroczny najlepiej dużo czarnego.
    5.Harry Styles, Lucy Hale, Louis Tomlinson
    Zdjęcia obojętne tylko proszę aby każdy z nich patrzył się prosto w ekran nie gdzieś z boku... :)
    Podoba mi się to zdjęcie Harry'ego: http://funkyimg.com/view/TP5t
    6. Według twojego uznania.
    7. Why?
    8. pati.sara@onet.pl
    Hasło: drug

    Podoba mi się układ taki jak jest w twoich 2 pracach: 98 i 99 :)
    Ważne też aby nie było jakiegoś specjalnego tła tylko połączone kolorem z obrazkiem tak jak jest w tych twoich dwóch pracach :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Chciałabym zamówić szablon na swojego bloga ;D
    1. Clary G.
    2. http://you-will-always-be-my-property-harry.blogspot.com/
    3. Strony, statystyka, etykiety i obserwatorzy (będziesz wiedziała jak wejdziesz na bloga)
    4. Ciemny, mroczny. Czarno - czerwony.
    5. Harry Styles i Jade Thirlwall.
    Ze zdjęciami zdaje się na Ciebie.
    Tylko co do zdjęć Harry'ego to chciałabym, żebyś szukała z fryzurą z końca 2013 roku. (z tymi krótkimi włosami, takimi jak miał np. w This Is Us)
    Podoba mi się to zdjęcie Harry'ego:
    ★ http://3.bp.blogspot.com/-hpFwHzD5-gI/VSyrKqbWd2I/AAAAAAAABXU/JHf9F9cwd-0/s1600/11139939_426651534173016_2135489967_n.jpg
    6. Według twojego uznania.
    7. Napis - You Will Always By My Property.
    8. Kontakt - bloom352@wp.pl
    Hasło: drug

    Tak jak się umawialiśmy przez emaila :)
    Z góry dziękuję i pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń