4/10/2015

{97} Love me like you do.

Zamówienie dla NATALIE X
















15 komentarzy:

  1. Dziękuję <3
    Śliczne są ^.^
    Na przyszłość zapamiętam, żeby Ciebie prosić o takie sprawy ;)
    NatX

    OdpowiedzUsuń
  2. Story of my life
    Pobieram szablon 83 na bloga: http://dark-paradise-hs-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Chciałabym zamówić szablon na tego bloga: http://love-doesnt-last-forever.blogspot.com
    Widgety: strony, liczba wyswietlen i to chyba tyle
    Kolorystyka jest mi obojętna tylko zeby nie były bardzo ciemne kolory
    Osoby: Lily Collins na pierwszym planie. Chciałabym, żeby nie była uśmiechnięta.
    Emma Roberts i Evan Petets.
    Najlepiej, by było gdyby tylko Emma z nich wszystkich miala usmieh na twarzy. Co do zdjęć to chciałabym, zebys to Ty je wybrała, to nie moja bajka.
    Kontakt: izabelamarutt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o to, że nie przyjmujesz zamowien to wiem:) Ale jest tam też napisane, że zamówienia składamy pod najnowszym postem, więc złożyłam z nadzieją, że przyjemnie je inna adminka :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Nie. Chodzi oto, że zabrakło hasła.

      Usuń
  4. Oo przepraszam, musiałam przeoczyć
    Hasło: drug
    jesli teraz to cos da :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Można zamawiać szablony, czy na razie nikt nie przyjmuje zamówień? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Pobrałam szablon nr. 80 na bloga: http://crazy-louistomlinson.blogspot.com/
    hasło: Story of my life :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuje za szablon . Śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej mam pytanie przyjmujesz jeszcze zamówienia? Bo potrzebowałabym na wattpada z Louisem i Harrym

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram jedną okładkę :) "Story Of My Life"

    OdpowiedzUsuń