3/31/2015

[83] Fool's Gold

One Direction - Fool's Gold


Nagłówki: 

Nagłówek z Lucy. Zrobiłam trzy wersje kolorystyczne, gdyż nie mogłam się zdecydować na jedną. 


Ten zdecydowanie podoba mi się najbardziej. 

Nie wiem co to za modelka xD Znalazłam ją w paczce, którą pobrałam. Mnie osobiście nagłówek się podoba. 


Zamówienie dla: Patrycja Tomlinson


Nie jest on taki, jaki chciałabym żeby był. Starałam się, wybacz jeśli będzie coś nie tak. Układ zamknięty nie jest moją mocną stroną. 

Zamówienie dla: Dominic Chester


Wzięłam inne zdjęcia, ponieważ tamte nie chciały mi się odtworzyć. Mam nadzieję, że to nie problem. 

Szablon wolny: 



Przyjmę tylko jedno zamówienie, dlatego, że w następnej notce mam zamiar dodać więcej szablonów wolnych. 

+ Chciałabym Was zaprosić na mojego bloga: Bad Girl, Good Boy |n.h|. Już dziś pojawi się pierwszy rozdział. Zapraszam serdecznie! ;* 


6 komentarzy:

  1. Zamawiam i wpadnę na twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a) Blog: http://leonetta0951.blogspot.com zaraz dodam button lub stronę graficiarnii :)
      b) Chciałabym, aby na blogu było: o mnie, popularne wpisy, archiwum oraz strony :)
      c) Kolorystyka najlepiej, żeby była wiosenna. Dobrze by było, jakby była z kolorem zielonym.
      d) Chciałabym, aby na szablonie znalazła się Violetta i Leon
      e) Stocki, to już według twojego uznania, bo ja się na nich nie znam xde
      f) Tekst na nagłówku: Wish you were here
      g) gg: 51193081
      h) hasło: kicia

      Z góry bardzo dziękuję :*

      Usuń
  2. Dziękuję za szablon. Ok rozumiem z tym układem itp.
    Jedyna rzecz która mi się nie podoba są ptaki ale ok :) Dziękuję ♥
    Pobieram swój szablon na http://story-of-my-life-patrycja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy chodzi Ci o tło? Spokojnie możesz je zmienić. Te ptaki są narzucone przeze mnie, rozumiem, jeśli nie pasują do opowiadania. Zmień je na co chcesz :)
      Pozdrawiam.!xx

      Usuń