3/26/2015

[ 79-82 ] I swear I lived



Hej :) Korzystając z dnia wolnego od szkoły. Tak zrobiłam sobie wagary, ale legalne bo oddawałam honorowo krew. Nic strasznego. Kto pełnoletni tego zachęcam. Samemu się przekonać. A teraz tak mniej poważnie i dobroczynnie.  Zadowoleni z nowej szabloniarki? Bo ja bardzo. Mam dla was trochę prac, ale nie tylko z One Direction. Może komuś się przydadzą, spodobają. Nie ważne... Już was nie przynudzam. Przejdźmy do grafiki. 


Na pierwszy rzut sygnatura z Niallem i Emilly Rudd. Mi się nawet podoba, chociaż jest różowa. 


No i mamy Larry'ego. Jestem z niej zadowolona. Nie wiem czemu ale mnie urzekła. 


Nie mam tyle czasu, żeby pisać kody więc stwierdziłam, że dodam wam kilka nagłówków. Może ktoś sam popróbuje coś napisać. To wcale nie jest takie trudne. Jak wam się podoba Harry i Shailene.


Mamy samą Lily. Ostatnio bardzo lubię z nią robić prace. 


Nie mogłam się zdecydować na kolorki, więc zrobiłam niebieski, różowy i żółty. 


W sumie to bardziej pomarańczowy niż różowy. Ale nie czepiajmy się szczegółów. 


A tu mamy Liamka i Lily. Nie wiem co się przyczepiłam do tego żółtego. W sumie mi się podoba. 


Stary jak świat jest ten nagłówek. Miał być dla mnie, ale jest dla was. 


Harry i Barbara Palvin też leży u mnie na dysku strasznie długo. 


 No i przyszedł czas na szablony. Pierwszy jest z propozycji. Niall i Selena. Mam nadzieję, że się komuś spodoba. 

Louis i Selena, także z propozycji. 

 A tu Harry i Selena.  Też znalazłam w propozycjach. 



A tu mamy Stefano z Pamiętników Wampirów. Ostatnio narobiłam zaległości i tak jakość mnie natchnęło. 

Tu mamy tapetę z chłopakami. Może komuś się przyda. 

Tu tapeta z Eye Candy. Jaka szkoda, że nie ma kolejnego sezonu. Pokochałam ten serial. 


Jak ktoś ogląda Arrow to wie kim jest ta dziewczyna. 

Przyjmę dwa trzy zamówienia, nie koniecznie z tematyką One Direction. W święta mam zamiar bawić się grafiką. Ktoś chętny?

12 komentarzy:

  1. http://niall-irresistible.blogspot.com/
    Widgety :tekst , strony , liczba wyświetleń.
    Kolorystyka: według twojego uznania.
    Osoby: Niall Horan i Emily Rudd.
    Tekst na nagłówku: My little baby.
    Kontakt: magdarejczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieram szablon 81 na bloga http://children-of-midnight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo chciałam pobrać ten szablon i wyskakuje mi błąd i że nie mam tam żadnego pliku, coś zrobiłam czy jak?

      Usuń
    2. Nic źle nie robisz. To ja źle wstawiłam link, ale już poprawiny, więc śmiało można pobierać.

      Usuń
  3. Hej skarbie! Przejrzalam całą waszą stonkę i powiem że jesteście świetne ! :) chyba jedne z najlepszych w tym fachu a przejrzałam naprawde wiele szablonarni. Skladalam tez wiele zamówień ale niestety bez odzewu :c dlatego mam nadzieję że ty je wykonasz :)
    Story of my life
    Kociak
    Adres bloga
    http://stay-with-me-forever.blogspot.com/?m=1
    Jak widać mam już świetny szablon z którego jestem bardzo zadowolona ale po prostu chciałabym odświeżyc troche bloga :) Ten mój szablon podoba mi sie bo choć nie ma na nim Barbary ani Liama to tematyka nie odbiega od tematu mojego opowiadania.
    Co do postaci mam tylko kilka prosb. NIe narzucam ci zdjęć bo nie jestem dobra w ich wybieraniu (ucięte głowy i te sprawy) ale chciałabym żeby była BARBARA PALVIN ale nie taka "modelowa" tylko naturalna i dziewczeca. Takie piękno z wnętrza :D chciałabym aby byl ten Harry i Liam tajemniczy i niech sie nie uśmiechają. Bo ogólnie w moim opowiadaniu Amy (Barbara) na początku nie lubi Harry'ego a przyjaźni się z Liamem więc po prostu zrob to wedle uznania. Niech Barbara będzie na pierwszym planie.
    Co do układu to niech bedzie jaki jest. Ten co mam teraz jest dobry jeśli nie bedziesz wiedziała to mozesz sie ze mną skontaktować. Co do kolorów to daje ci wolną rękę. Tylko nie czern... Chciałabym bardziej takie żywe kolory ;) ale nie jaskrawe.
    To chyba tyle :D nie spieszy mi sie więc spokojnie ;)
    Możesz w razie jakichkolwiek pytań pisac na maila. sylwiaczerwinska@spoko.pl codziennie sprawdzam więc szybko odpisze :)
    A jeszcze napis! W komentarzu ci dam propozycje a ty wybierz sama i walnij jakaś ładną czcionke ;)


    Jeśli nie dalabys rady wykonać zamowienia to powiedz mi jak pobrac ten szablon http://szablony1kierunkowe.blogspot.com/2013/06/91-92-harry05-louis06.html?m=1
    Bo pisze mi ze nieaktywny :( ten z Harrym xd bo mnie rzekł! :D i chętnie bym go wstawila bo jest świetny! :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią spróbuję zrobić ci szablon. A i dziękuję za komplement.

      Usuń
  4. 1.Nobody saves me , baby just like you're doing is you. (Nikt nie ratuje mnie, Kochanie tak, jak robisz to Ty)
    2.There is nothing cool about being completely alone. ( Nie ma nic fajnego w byciu całkiem samotnym.)
    3. I have everything , because she is the one. "( Mam wszystko, ponieważ Ona jest tą jedyną.)
    4. Who will be the first to say goodbye ? "( Kto będzie pierwszym, który powie ‘ŻEGNAJ’?)
    5. I can not hold back any longer - I'm all yours (Nie mogę już dłużej tego powstrzymywać – jestem cały Twój)
    Chyba ze znajdziesz jeszcze jakies ciekawe propozycje ;) jestem otwarta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram szablon 68 na bloga http://baby-harrystyles-minnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mozna jeszcze zamawiać? :-) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten szablon z Niallem i Seleną! Idealny na mojego nowego bloga.
    Pobieram go!!
    http://kochaj-gin.blogspot.com

    Buźka, Lil

    OdpowiedzUsuń