3/21/2015

[78] I Want You To Know


Moja pierwsza sygnaturka z gif'em


Witam ludzie! Jestem Weronika (na bloggerze Half a Heart) i mam zaszczyt być współautorką tej graficiarni. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie ciepło :) 
Przygotowałam dla Was 3 sygnaturki (jedna na górze posta) i 1 szablon. 

Znów z gif'em. Wybaczcie, ale jak nauczyłam się jak to się robi, tak się nakręciłam, że robiłam je hurtowo. 

To jest chyba najgorsza z tej notki. Tak jakoś mi się nie podoba. 



Zayn *,* Przyznam się szczerze, że szablon bardzo mi się podoba. :) (Ach.. Ta moja skromność xD) 

Pod tą notką przyjmę, tak na dobry początek może z dwa zamówienia? Myślę, że tyle dam radę zrobić. Przyjęłabym więcej, ale wiecie szkoła.. To jest zło wcielone xD Ale mniejsza xD 

Pozdrawiam, Half a Heart. 

16 komentarzy:

  1. Witaj !
    Twoje prace są rewelacyjane !
    Więc chciałabym zamówić już 2 szablon z tej graficiarni ale tym razem od cb :)
    Oto zamówienie:
    Hasło: kicia
    Link: story-of-my-life-patrycja.blogspot.com
    Kolorystyka: mroczny
    Napis na szablonie: Why?
    Bohaterzy: Louis Tomlinson, Harry Styles i Lucy Hale
    Zdjęcia:
    Lucy - http://funkyimg.com/view/TP5D
    Harry - http://funkyimg.com/view/TP5t
    Louis - ?
    Nie mam pomysłu na Louisa ( liczę na cb )
    Bardzo podoba mi się układ bloga zamknięty ( obrazek jest z boku )
    Gadżety: wiadomość, o mnie, strony, ankieta, obrazek i archiwum.

    Ps. Proszę o potwierdzenie że moje zamówienie będzie zrealizowane.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz podać inne zdjęcia? Bo tamte nie chcą się otwierać.

      Usuń
    2. http://funkyimg.com/view/V8u3
      http://funkyimg.com/view/V8uh
      A jak nie działają to sama wybierz mogę ci wysłać linki do zdjęć ale jak będę na komputerze :)


      Usuń
    3. U mnie się otwierają ale jak u cb nie to wybierz jakie uważasz :) tylko proszę aby wszyscy patrzyli się prosto w ekran a nie gdzieś np. w bok :p :)

      Usuń
    4. W takim razie przyjmuję! :) xx

      Usuń
    5. OMG ! Bardzo dziękuję <3 kc :D

      Usuń
    6. Mam jeszcze pytanie :)
      Nwm czy zaczęłaś już robić szablon ale mogłabyś jeszcze dodać coś w tle ?

      Usuń
    7. Jasne, coś jak Londyn czy zegar, tak?

      Usuń
    8. tak :D + broń
      Kiedy będzie gotowy ? Sorry że się pytam ale nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  2. Witaj , przybywam z prośbą czy zechciałabyś zrobic dla mnie szablon.
    Twoje prace bardzo mi się podobają , dlatego wiem że się nie zawiodę.
    Oto zamówienie
    Hasło:KICIA
    Adres bloga : http://loverapture.blogspot.com/
    Chciałaby żeby na szablonie pojawił się Louis Tomilson i Jade Thirlwall
    http://img.zszywka.pl/0/0199/w_8461/fotografia-i-grafika/jaki-jest-twoj-ulubiony-pilkarzloui.jpg
    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRUEmrQjh0xWBwVXahGqGDed2RkwgeLVZdso0yk80di8ViTYbqe
    Napis na szablonie: Qui verus amor non moriatur
    Myślę że kolorystyka może być dowolna
    Gadżety: wiadomość, o mnie, strony, ankieta, i archiwum.
    Chciałabym aby na szablonie znalazły się elementy dodatkowe takie jak Londyn gdzieś w tle , zegar i może dwie obrączki.
    Myślę że o niczym nie zapomniałam , z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję, tylko mój komputer znów nie chce odtworzyć zdjęć (nie wiem co to za złom xD)
      Przepraszam za takie trudności.
      Pozdrawiam. xx

      Usuń
    2. Dziękuje
      Juz nie mogę się doczekać

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń