10/29/2014

[66-69] After years

Możecie mnie zabić. Śmiało. Oszczędzicie mi wielu, wielu kłopotów. Szczerze mam już dość tego roku szkolnego. Przygotowania do studniówki, matury i jeszcze ten mój biedny komputerek. Notka z dużym opóźnieniem z powodów technicznych. Zaczniemy od wolnych. Trochę ich dla was zrobiłam. Mam nadzieję, że komuś się przydadzą. Nie przedłużam.
Wolne

Taki sobie Niall. Ostatnio wolę pisać kody niż bawić się PS, a tylko dlatego, że mam nowszą wersję i mnie drażni. Przyzwyczajenie. 


Miał być dla mnie, a jest dla was. Urzekło mnie to zdjęcie Barbary Palvin. A jak wam się podoba?



Jest i Harry, taki ciemny mi wyszedł, ale mi się podoba. A wam??



A tu Harry z Barbarą. Taki z różem. Jak dla mnie może być.

Zamówienia 

Angelika Angela


Mam nadzieję, że nadal ci potrzebny. Trochę długo robiło mi się te wszystkie zamówienia. Zmieniłam nieco zdjęcia. Liczę, że się spodoba.

Kinga Olivia 

Tutaj to miałam wolną rękę. Uwielbiam takie zamówienia. Nieco poszalałam, ale mam nadzieję, że się spodoba.  Starałam się :)



 Tak wiem broni nie ma. Ale ja nie potrafię nic z nią zrobić. Taki ze mnie typ i od broni trzymam się daleko. ( haha powiedziała córka wojskowego ) Mam nadzieję, że ci się spodoba. Nic innego nie dam radę wykombinować...



 Ciemny, mi się podoba. Mam nadzieję, że i z tobą będzie tak samo.

Weronika R
Gdyby ten Harry byłby w zwykłym, swoim naturalnym wydaniu to z chęcią bym zrobiła taki szablon. Nie podoba mi się w wersji dark. A jak już coś mi się nie podoba to wiem, że tego nie zrobię. 
Cupcake 
Jeżeli wybierzesz inne zdjęcia to jestem gotowa wykonać to zamówienie. Bo w tych co mi dałaś są ucięte czubki głowy. Nie za ładnie to wygląda. 
Liliana Mielthown
Błagam zdecyduj się na mniejszą ilość postaci. Bo tak się nie da. Troszkę ich za dużo. 

A teraz drodzy zamawiający:
Przypominam o regulaminie. Ja wiem, że tym razem zawaliłam, ale chyba każdy ma swoje prywatne życie. Rodzinę, szkołę przyjaciół, chłopaka.... I nikt z was nie siedzi przykuty non stop do komputera. Więc proszę o cierpliwość. Mam w tym roku maturę. Sprawdziany i kartkówki są na porządku dziennym. Do tego matury próbne. Masakra, a do wszystkiego trzeba się uczyć. Więc te posty nie mogą być dodawane non stop. Liczę na zrozumienie i nieco poszanowania dla czyjeś pracy. Nie chcę aby ktoś się obraził, źle mnie zrozumiał. Jeżeli zamawiacie coś u mnie, to powstrzymajcie się od robinia tego na innych blogach. Po prostu nie chcę się niepotrzebnie napracować. Jeżeli rezygnujecie, to po prostu napiszcie to w komentarzach, albo w inny sposób. Moje prace nie są idealne. Dopiero się uczę, ale staram się jak mogę i prosiłabym o odrobinę szacunku. 

Ale się rozpisałam. Nie powinnam być taka poważna. Buziaki :* 





21 komentarzy:

  1. Story od my life
    Zamawiam 68 na http://eyes-mirror-of-tthe-soul.blogspot.com/
    Piękne szablony *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Składałam w ostatnim poście zamówienie. I mam pytanie, czy będzie ono zrealizowane?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhh przepraszam nie przeczytałam całego postu! Gapa! Ok dam inne zdjęcia i przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio chyba nie widziałaś ale pytałam się czy jest taka możliwość wykonania dla mnie zdjęcia/ nagłówka, czegoś takiego jak jest w linku
    LINK: http://media.tumblr.com/39c903b0d281678e0986c052787fb9ca/tumblr_inline_n9h3rnQfTi1rgpgfm.jpg
    Z Niall'em i Jade ?
    Jeśli tak to tylko powiedz mi czy zamówienie mam składać tak jak zamawiam szablon czy inaczej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi nie da radę. To nie mój styl. :(

      Usuń
    2. Oh... okay a wiesz może kto może takie robić?
      I tak dziękuję :)

      Usuń
  5. Cześć! Składałam zamówienie z Bellą Thorne i Niallu Horanie. Przepraszam ale czy mogłabym zmienić zamówienie na inne postacie? Chciałabym sygnaturę z Seleną Gomez i Niallem Horanem. Zdjęcia zostawiam tobie do wybrania tylko żeby były nowsze. A w tle chciałabym książki i deszcz z londynem. Przepraszam za kłopoty. Myślę że mi wybaczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobrałam szablon nr. 16 na rumine-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za szablon. Naprawdę bardzo mi się podoba i powiem, że te zmiany które wprowadziłaś w zamówieniu wyglądają lepiej niż to sobie mogłam wyobrażać. Warto było czekać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym złożyć zamówienie . Na Szablon z Lily Collins i Louis Tomlinson . Kolorystyka ciemna. Brak widgetów. http://tomlinson-louis.blogspot.com/ kontakt : analena352@wp.pl Dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeglądałam szablony i najbardziej spodobał mi się szablon nr 48. Hasło : Story od my life. Link : trust-harrystyles.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Story od my life pobieram szablon 18 z One Direction na bloga: http://my-dreams-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, szablon po prostu cudowny !!!
    Nigdy w życiu nie widziałam tak świetnego szablonu. Szczerze dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  12. a) http://not-perfectlyy.blogspot.com
    b) Strony ; strona główna , bohaterowie
    Gadżety ; Liczny , Obserwatorzy
    c) Ciemna
    d) Carolina z pamiętników wampirów
    e) To już sama wybierz jak chcesz
    f) Not Perfectly
    g) GG ; 51380219
    Hasło ; kicia

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. forever-lost-fanfiction.blogspot.com
    2. Co do gadżetów, to bardzo bym poprosiła o: Tekst, Listę rozdziałów (nie archiwum bloga, tylko etykiety czy jakieś inne czary, dzięki którym można to zrobić :D), Strony, Obrazek (tylko bardzo bym prosiła, żeby był on

    pierwszym gadżetem :*) oraz Statystka Bloga.
    3. Jeśli chodzi o kolorystykę to wolałabym coś bardziej pastelowego. Taka zieleń, żółć, róż, niebieski wiesz, coś co wnosi nieco radości :D
    4. Chciałabym tylko 2 osoby na szablonie, mianowicie Harry'ego Stylesa i Rose Leslie.
    Oto zdjęcia:
    Harry:
    http://media.tumblr.com/1934d102207782596e249f9191e24b43/tumblr_inline_n0qd7mdwvD1rzsd88.png

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10576960_680265182028400_8670448829001696910_n.jpg?

    oh=22ad25174b8e91ea468d7c8006be9e8d&oe=54D6BCA9&__gda__=1423387153_ba105a6120b868d226af05004906839f

    Rose:
    https://38.media.tumblr.com/3a31f1f8275d4d9edb24b3271f9e3c7a/tumblr_nf7606Z1EM1tkwsabo7_1280.jpg

    Jeśli oczywiście ci nie pasują, możesz je bez problemu zmienić, jak coś, możesz do mnie napisać, a ja czegoś innego poszukam :D Jednak bardzo mi zależy na tym, żeby obydwoje byli uśmiechnięci.
    5. Wybacz mi, ale na nie mam kompletnie pomysłu na Stocki :D Jednak nie chcę, żebyś mi walnęła mi wnętrze kościała czy też miasto w tle BO NIE O TO MI CHODZI :D Wolałabym las albo drogę (w lesie :D) Jednak jeśli masz

    coś innego, śmiało, DZIAŁAJ :D
    6. Poproszę o tekścik "Forever Lost" i tyle :)
    7. gg: 51595871
    tt: @PrincesssOfSeas
    e-mail: asylum.divergent@gmail.com
    8. Hasło: Story of my life
    P.S Ogólnie blog nie ma jeszcze postów, ale to tylko dlatego, że mam zamiar z nim ruszyć dopiero w styczniu. Jednak naprawdę nie musisz się martwić, że twoja robota pójdzie na marnę, masz słowo harcerza! Zresztą, działam

    w zwiastunowni i mi samej zrobiłoby się przykro, gdybym wiedziała, że coś nad czym trochę siadziała (pff kilka godzin), zostało ot tak zaniechane. Szablon bardzo bym chciała mieć przed prologiem, bo chcę ruszyć z kopyta z blogiem!
    Więc byłabym wdzięczna za rozpatrzenie mojego zamówienia. Boże przepraszam, że się tak rozpisałam, ale bardzo zależy mi na szablonie OD WAS, bo przekopałam chyba całą blogosferę w poszukiwaniu szabloniarni i wasza na prawdę mi się spodobała! I jeszcze miałabym malutenieńką prośbę dotyczącą układu...Otóż wolny szablon pod numerem 68...MEGA MI SIĘ PODOBA JEGO UKŁAD! Byłoby fajnie, gdyby mój miał podobny :D Tylko z jedną modyfikacją. Żeby tekst postu był po prawej stronie, a sam obrazek, gadżety i reszta po lewej (mam nadzieję, że rozumiesz, bo piszę bardzo chaotycznie i nieraz nie logicznie)
    To na tyle, wypracowanie napisane :D
    Z góry dziękuję za rozpatrzenie mojego zamówienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że mnie gapa! Zapomniałam wspomnieć, że jeśli chodzi o zdjęcia, to na szablonie chciałabym pp jednym zdjęciu Harry'ego i po jednym Rose. A dwa zdj. Harry'ego dałam po to, żebyś wybrała, z którym ci się będzie lepiej pracować ;)

      Usuń
  14. Pobieram 66 na http://niall-irresistible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobieram szablon 68 na blog http://nexttouyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń