6/27/2014

[37-40 ] Never say goodbye

Witam!!
Wpadłam tak na chwilę. Mam nawet kilka szablonów. Przepraszam, że tak długo, ale koniec roku już za nami. Pewnie każdy się cieszy. ja jestem w samorządzie i na moją głowę spadła organizacja końcowego apel. Ale tak to jest jak się poszło na profil artystyczny. Cieszycie się z wakacji, bo ja baaardzo. Chcę już odpocząć od szkolnej harówki. Nie przedłużam i już nie przynudzam. Proszę szablony.

Wolne:




{ pobierz }


{ pobierz }


{ pobierz }

Zamówienia 



Mam nadzieję, że ci się podoba. Robiłam go z milion razy i ciągle nie jestem z niego zadowolona. 



Z tego jestem już bardziej zadowolona, ale też jest w nim coś co mi nie pasuje. Mam nadzieję że tobie przypadnie do gustu.


No i miało być trzecie zamówienie, ale obawiam się, że nie dam radę go wykonać. Coco jeżeli poczekasz z dwa tygodnie to może uda mi się coś wymyślić. Teraz jakoś nie mam koncepcji i pomysłu. Mogłabym go zrobić dopiero jak wrócę z kajaków. Jeżeli to ci odpowiada. 
To tyle buziaki :* Mam nadzieję, że źli nie jesteście, że tak długo nie dodawałam. 
PS. Zamówień nie przyjmuję. Będę się lenić całe wakacje.

9 komentarzy:

  1. Jejku *.* Jakie cudo <3 Bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam do czytania niedługo prolog i zapraszam też na: http://same-mistake-again-1d.blogspot.com/
    Będzie mi miło jak zajrzysz i skomentujesz ;)
    Dziękuje za piękny szablon :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyświetla mi się takie coś jak chce zapisać szablon: Błąd podczas analizowania pliku XML, wiersz 1, kolumna 8: The processing instruction target matching "[xX][mM][lL]" is not allowed.

      Można coś z tym zrobić?

      Usuń
    2. Spróbuj jeszcze raz bo mi się ładuje normalnie
      ~Clary G.

      Usuń
    3. Tam zamiast pobierz jest podgląd _-_

      Usuń
  2. Nic się nie stało poczekam :) Miłych wakacji ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon jest piękny. Bardzo dziękuję, ale nie mogę go pobrać. Jak klikam POBIERZ to pojawia mi się to:
    http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2014/178/6/3/podglad_by_oklaudys-d7o7j1m.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://hostuje.net/file.php?id=ac2f9b1b5a6339af392a9106b1aebab2
      Sorry za ten link. Tak to jest jak się człowiek spieszy. Teraz powinno być dobrze. :*
      Clary G

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram szablon Larry na : http://truth-of-dare-larry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń