4/10/2014

[ 10 - 12 ] Better than words



Moja druga notka!
Mam dla was kolejne moje prace. Może przypadnie wam coś do gustu. Zmieniłam regulamin. Od dziś robię zamówienia. Ktoś się ucieszył? Nie paplam więcej. Proszę o to szablony.


Na pierwszy rzut z Liamem i tajemniczą brunetką. Nie wiem kto to jest. Spodobały mi się zdjęcia i taki wyszedł szablon. Może komuś się przyda.



Niall i Barbara Palvin, też z propozycji. 


A to szablon z Zaynem. Nie wyszedł mi. Css jakieś stare. Masakra.

Zamówienie Ho ney



Mam nadzieję, że o to chodziło :)

15 komentarzy:

  1. Hej śliczne szablony idziękuję. Wstawilabys mi szablon. Wyslalam juz zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli mogę chciała bym złożyć zamówienie :)
    1. http://children-of-midnight.blogspot.com/ link do bloga.
    2.Nic szczególnego
    3. Czarny, szary
    4. Harry, Niall i Selena, jeśli można :) (na moim blogu jest takie jedno ładne zdjęcie Sel, i jak można to żeby ono się znalazło w szablonie )
    5.Most Tower Bridge
    6. Saying look can't you see he's a dick compared to me you should know he aint really all that
    7.julka.kwasna8@gmail.com
    Hasło: Kicia
    Z góry dziękuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablony ogólnie bardzo mi się podobają, ale II jest cudny *.*

    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, jeśli mogę, chciałabym złożyć zamówienie.
    1. http://youllbemybaby-fanfiction.blogspot.com/
    2. Nie wiem co tutaj dokładnie wpisać, ale myślę, że: tekst, strony..
    3. Ciemna, szara.
    4. Jade Thirlwall, Harry Styles (punk), Ashton Irwin.
    5. Tutaj nie wiem co wpisać, pozostawiam to Tobie. :)
    6. You'll be my, baby
    7. madzik12g@o2.pl
    Jeśli byś wykonała ten szablon, byłabym ci bardzo wdzięczna.
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można jeszcze składać u Ciebie zamówienia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tylko na razie nie mam dostępu do komputera, więc będą oddane w przyszłym tygodniu.

      Usuń
  6. Cześć, świetne szablony. Szczególnie z Zayn'em i Liasiem ♥
    Chciałabym złożyć zamówienie ;)

    a) http://two-worlds-zaynmalik.blogspot.com/
    Button wklejony. Na razie na blogu nic się nie dzieje, bo rozdziały są w trakcie pisania, ale zacznę publikować gdy tylko będzie szablon. :)
    b) Hmmmm... Tekst, strony, ankieta, obraz, obserwatorzy
    c) Koloryzacja najlepiej jakaś ciemna (czyt. szara, granatowa czy coś)
    d) Victoria: http://3.bp.blogspot.com/-ewE-zl_XKFc/U1f2hiCKRII/AAAAAAAAAEI/P8AyrVCfMDA/s1600/tumblr_mkl3mtcYLD1rc483io1_500.jpg
    lub
    http://1.bp.blogspot.com/-sj7hcbD8vMw/U1f2ixmjH6I/AAAAAAAAAEU/6J8tBTuW3lw/s1600/tumblr_mizrkm8AsH1s7nknmo1_500.jpg
    Zayn: http://1.bp.blogspot.com/-gSOQ8Jz-OnA/U1f2gUXl0yI/AAAAAAAAAEE/s4s147IapY0/s1600/tumblr_mgyfzdZzqS1qfhmsdo1_500.jpg
    e) Nie mam pojęcia... Może jakiś krajobraz miasta czy coś? Zegary czy coś... Matko, wymyśl coś błagam :)
    f) Two Worlds & One Destiny
    g) email: milliemalik69@gmail.com
    h) hasło: kicia
    Mam nadzieję, że się podejmiesz mojego zamówienia :)
    Coś jeszcze do szablonu: Bardzo bym chciała żeby miał trzy kolumny, a CSS podobny do szablonu Zayn'a w tej notce czy Liam'a.
    Przepraszam za swoje 'wymogi' XD

    OdpowiedzUsuń
  7. a) http://black--and--white--angel.blogspot.com/
    b) Archiwum, Obserwatorzy, Strony, Obraz, Liczba wyświetleń :D
    c) Mniej więcej taka jaka jest na blogu :D
    d) Barbara Palvin i Harry Styles
    e) A możesz wymyślić sama? Ja nie mam pomysłów ;p
    f) My lovely angel
    g) E-mail : biglove22sweet@gmail.com
    h) Hasło : kicia
    Mam nadzieję, że wszystko dobrze... :D

    OdpowiedzUsuń